Com tecnologia do Blogger.

31 outubro, 2016

So tell me all about it, tell me 'bout the plans'

10 comentários :

playsuit|| bershka      |      backpack and hat|| primark      |      tenis|| adidas      |      sunglasses|| rayban

The hot days back and I take to show you some fresh looks overdue. I'm thinking about shows you pictures from my trips to Paris, Switzerland and Vigo that were missing. What you think about? Enjoy the new week! <3

...

O calor voltou e eu aproveito para vos mostrar alguns looks de dias quentes, ainda em atraso. Estou a pensar mostra-vos fotos da viagem a Paris, Suíça e Vigo que ficaram em falta, o que acham? Boa semana! <3

10 comentários :

  1. Que bonito que Ă© esse macacĂŁo :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Nice look, love this hamsa hand necklace xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Amei o macacĂŁo, eu tenho a versĂŁo em vermelho :)
    xoxo
    www.prettyinppink.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. MacacĂŁo com um padrĂŁo super giro.

    ResponderEliminar
  5. Esse macacĂŁo Ă© super giro :)

    ResponderEliminar
  6. Love the floral jumper!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ResponderEliminar
  7. That romper is so cute, love it! x

    www.aimeroseblog.com

    ResponderEliminar

Thanks for your comment ♥